+38(098) 006-31-14

Кошик покупок 0 товар(ів) - 0.00грн.

Не навчайте дітей так як навчали вас –

вони народилися в інші часи.

Конфуцій

Зміни життя, що сьогодні відбуваються в сучасному світі, вимагають змін і у методах організації навчального процесу, його оновлені та вдосконаленні. Наше видавництво слідує сучасним вимогам суспільства та пропонує інтерактивні версії підручників, які зроблять навчальний процес, для учнів  - більш  легшим та цікавішим, а для вчителів – більш підготовленим та ефективнішим, адже інтерактивна версія підручника містить більше інформації, ніж звичайний.

В сучасному інформаційному світі, з його інноваційними можливостями, важливо сформувати стійкий інтерес до навчального матеріалу, що можливо здійснити через активізацію учнів в процесі навчання. Для цього школа повинна орієнтуватися на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, спрямовуватися не на заучування, а на формування в учнів здібностей самостійно осмислювати навколишню дійсність. Тому потрібно організувати навчальний процес таким чином, щоб він відбувається за умови постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учнів? А вчитель буде виконувати роль лідера, організатора навчального процесу.  Активні форми навчання будується на інтерактивних методах, це коли існує взаємозв’язок між учнем та вчителем, учнями між собою, між учнем та автором підручника та можливість обміну досвідом між ровесниками інших шкіл.

Що ж таке “інтерактив”? “Слово “інтерактив” має англійське походження “interact”,  де  “inter” – це “взаємний”, а “act” – “діяти”. Тобто, інтерактивність – це активна взаємодія учнів з навчальним процесом, а інтерактивна версія підручника – це інструмент, що дозволяє значно урізноманітнити достатньо одноманітну форму пізнання оточуючої дійсності та впровадити більш якісний підхід до організації освітньої діяльності. Відомо, що освоєння навчального матеріалу  учнем потребує  не лише його подання вчителем, а й напруженої розумової роботи учня та його власної активної участі в цьому процесі.  На нашу думку, інтерактивні версії підручників повністю відповідають сучасним освітнім інтересам як учнів та і вчителів.

Багато років тому Конфуцій сказав:

"Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію".

Сьогодні ми можемо осучаснити ці прості твердження, доповнивши їх:

"Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я вдосконалююсь".

Ось  найбільш ефективний метод навчання, що і являється обґрунтування необхідності використання інтерактивних версій підручників.  Разом з цим наведемо основні переваги навчання із залучення інтерактивних версій підручників:

- створення умов до залучення всіх учнів у класі до процесу пізнання;

- створення розвитку критичного мислення  та формування своєї думки щодо  вивченого;

- створення комфортних умов навчання, які сформують у кожного учня відчуття своєї  

  успішності, інтелектуальної спроможності, впевненості, значущості;

- розвиток комунікативних якостей та здібностей;

- кожен має змогу розвивати свої індивідуальні здібності;

- навчає працювати у команді, прислухатись до думки своїх однокласників;

- досягається високої результативності у засвоєнні матеріалу і формуванні вмінь;

- вироблення життєвих цінностей.

Ми впевнені, що класичні підручники у поєднанні з їх інтерактивними версіями утворять ідеальну основу для ефективного вивчення матеріалу та мотивації учнів до самовдосконалення.